12. toukokuuta 2015

Tallink floorball tournament

Heipähei!

Viikonloppu perjantai aamusta sunnuntai iltaan tuli vietettyä joukkueen kanssa pelaamassa Tallink floorball tournamentissa. Reissu oli mun viimeinen tän joukkueen kanssa ja oli ihan mahtava!

Perjantaina lähdettiin aamulla silmät ristissä ihan liian aikaisin liikkeelle kohti Helsinkiä ja siintä laivalla Tallinnaan. Tallinnaan saavuttua nukuttiin vähän väsymystä pois ennen päivän kahta peliä. Molemmat pelit sitten voitettiin ja siitä oli hyvä jatkaa kohti seuraavan päivän pelejä.

Lauantaina meidän pelit alkoivat vasta iltapäivällä joten aamupäivä oli aikaa shoppailulle. Sieltä sitten pari jotain riepua tais mukaan tarttua mutta ei kyl vetäny vertoja muitten joukkuelaisten saaliille;) Lauantainkin peleissä hoidettiin homma hienosti kotiin ja varmistettiin jo kolmannessa pelissä finaalipaikka. 





Sunnuntaina koitti finaalipäivä ja takkuisan alun jälkeen noustiin hienosti 2-0 häviöltä 4-2 voittoon. Koko turnaus hoidettiin siis puhtaalla pelillä. Oon niin ylpeä mun tytöistä!<3




Tähän voittoon oli mahtava lopettaa mun neljä vuotta kestänyt taival salibandyn kanssa. Oon ton lajin kautta saanu kunnian tutustua tähän mahtavaan joukkueeseen sekä toki myös aikaisemmin meidän edelliseen joukkueeseen. Yhdessä ollaan koettu niin paljon ja muistoja on jäänyt sitäkin enemmän. Ootte ihan mahtavia ihmisiä sekä pelaajia! Love u<3




                                                                          - Ella

2 kommenttia:

  1. Nätti tuo vimppo kuva:) oletko siinä sinä?

    VastaaPoista