28. kesäkuuta 2015

Mitä mun kesään kuuluu


Mun kesä alkoi kivasti perheen yhteisellä matkalla Kyprokselle. Vietettiin viikko lämpöisessä, minkä jälkeen olikin aika palata tänne ihanaan Suomen kesäsäähän a.k.a. sateeseen ja 10 asteen lämpötilaan.



Juhannus puolestaan sujui mukavasti yhdessä kolmen kaverin kanssa, mistä onkin alkanut jo tulla perinne.


Eilen eli 27.6 lähdin Helsinkiin katsomaan One Directionia. Vaikken mikään fangirl olekkaan niin olihan se nyt silti ihan mahtavaa päästä näkemään 1D.




Alle kahen viikon päästä mulla alkaakin jo kesätyöt mitkä kestävät Meripäiviin asti.Töiden loppuessa lähtöön taitaa olla enään kaksi viikkoa, hui.
(Tällä hetkellä on jäljellä vielä hieman enemmän kuin kaksi viikkoa:D)

Mun kesään on kuulunut tähän mennessä myös ihan vain kavereiden kanssa hengaamista ja nauttimista kesästä.


                           - Ella

4 kommenttia:

  1. mikäs päivä se sun lähtö sit onkaa��

    VastaaPoista
  2. Onko ne englanninkieliset kysymykset vaikeita siellä haastattelussa? :/ ja kysyykö ne vaa itestää vai kysyykö ne 'ympäripyöreitä' kysymyksiä. Ihana blogi!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En nyt tiedä mistä haastattelusta on puhe, mutta jos puhut Rotareiden vaihtarihaastattelusta niin minun kohdalla se käytiin kokonaan suomeksi ja ihan perusjuttuja kysyttiin:) kun taas viisumihaastattelussa kysyttiin kaksi helppoa peruskysymystä englanniksi. Kiitos paljon!:)

      Poista